
Eftermarknadssupport för Bergspräckare – En Avgörande Faktor
Eftermarknadssupport är minst lika viktig som själva produkten. Även den bästa bergspräckaren har begränsad nytta om det saknas utbildning i användning och underhåll, snabb tillgång till reservdelar och tillförlitlig support vid eventuella problem.
Över 30 Års Erfarenhet av Bergspräckare
Vi har över 30 års erfarenhet av att använda och serva bergspräckare inom en rad olika användningsområden och bergarter. Vår personal och våra distributörer har gedigen kunskap om Yamamoto bergspräckare, och många har arbetat med dem i flera år. Det innebär att du kan känna dig trygg med att vi har den kompetens och det engagemang som krävs för att erbjuda marknadens bästa service.
Förebyggande Underhåll och Utbildning
För att minimera behovet av service och reparation utvecklar vi bergspräckare med en robust design, få rörliga delar och minimalt slitage. Vid leverans erbjuder vi en komplett utbildning, inklusive manualer och instruktionsvideor. Ofta besöker vi även arbetsplatsen där bergspräckaren ska användas, för att ge rådgivning och praktisk utbildning på plats.
Snabba Leveranser av Reservdelar
Vi lagerhåller de viktigaste reservdelarna för bergspräckare i vårt lager i Göteborg, samt i vårt europeiska centrallager i Holland. För att säkerställa högsta driftstid skräddarsyr vi även reservdelspaket för varje maskin, så att de viktigaste delarna alltid finns tillgängliga direkt på arbetsplatsen.
Ett Starkt Distributörsnätverk för Service och Support
Våra distributörer erbjuder utbildning och snabba leveranser av reservdelar på sina respektive marknader. Vi arbetar kontinuerligt med att utöka och förbättra vårt distributörsnätverk genom utbildning och teknisk support, för att säkerställa att alla våra kunder får bästa möjliga service. Med vår expertis, snabba support och tillgång till reservdelar kan du vara säker på att din bergspräckare alltid presterar på topp.
Snabba reservdelsleveranser

Användarutbildning

Serviceutbildning
